Photobucket

Pada : 28 April 2013
Bertempat : Ladang Tunas Alam Agrotech, Titi Gantung, Bota Kiri, Perak.
Masa : 9:00 pg - 5:30 petang.
Kaedah Kursus : Menumpukan lebih kepada praktikal.
Disediakan : Nota panduan, makan, minum, beg media dan sijil.
Bayaran : RM 190.00 (Terhad untuk 15 orang sahaja.)

Hanya pendaftaran dengan deposit RM50.00 seorang akan diutamakan.

Thursday, June 5, 2008

Aman . . Selamat . . Makmur?

Taktau nak gambarkan perasaan saya ketika ini...Terkejut . . . sedih . . . risau . . takpuas hati . . .tah la . . .Ni gara-gara petrol dah jadi rm2.70 seliter. Naik 40% . . . bukan 5% tapi diulang 40% . . . Ada kereta Flinstone jual kat sini? . . . Pakai kaki je jalan . . . jimat duit petrol. Kalau setakat petrol je naik . . . boleh la adjust sikit-sikit mana yang patut tapi lepas ni gerenti semua barang naik. Makanan, baju, ikan, barang mentah . . . segalanya . . .Tu yang runsing tu..
TAA baru nak berkembang . . . baru nak merangkak . . . tetiba kena hempap sebegini . . . tah la . . . susah nak gambarkan perasaan saya ketika ni . . . yang pasti . . . bahan mentah seperti habuk, dedak, kapur dan benih dah tentu naik . . . kos pengangkutan tentu naik . . . Bahan asas lain . . . plastik . . .3 set . . . pun pasti naik . . . Emmmm . . . mau tak mau . . . kena revise balik perbelanjaan . . . tengok mana yang perlu chop . . . pasti kena chop.

No comments:

 
Design by Tunas Alam Agrotech © 2008