Photobucket

Pada : 28 April 2013
Bertempat : Ladang Tunas Alam Agrotech, Titi Gantung, Bota Kiri, Perak.
Masa : 9:00 pg - 5:30 petang.
Kaedah Kursus : Menumpukan lebih kepada praktikal.
Disediakan : Nota panduan, makan, minum, beg media dan sijil.
Bayaran : RM 190.00 (Terhad untuk 15 orang sahaja.)

Hanya pendaftaran dengan deposit RM50.00 seorang akan diutamakan.

Thursday, July 17, 2008

Laporan Kursus TAA kali ke-4

Alhamdulilah selesai sudah kursus TAA kali ke 4 pada 13 Julai 2008. Sekalung tahniah kepada 9 peserta kursus yang datang dari jauh semata-mata untuk menimba ilmu penanaman cendawan bersama kami. Terima kasih kami ucapkan. Kali ini terdapat seorang peserta berbangsa India, Cikgu Viveganantham. Sedikit gambar bersama perserta kami pada kali ini.



  • Titi Gantung Car Show 2008. He he he . . .
  • Cikgu Vive nampak macam tak sabar je nak terkam semua cendawan.
  • Dah selesai petik ke En. Saad? Sempat lagi 'posing' tu.
  • Berapa lama lagila kawan aku ni nak abis petik. ish ish ishhhh..
  • Macam di pasar pula sibuknya...
  • Punyala meriah sampai kak Ina kita ni macam nak bergaduh dibuatnya.
  • Dah ke kawan, tak sabo rasanya nak menyuntik.. macam doktor la pula.
  • Makan 'Time". Bagusnya Cikgu Vive serve kengkawan lain bagai tetamu.
  • Dalam kesibukan kursus masih sempat melayan pembelian En. Fadli dari Kuala Kangsar.


Duduk dari kiri : Puan Zalina, En. Azman, En. Mat Saad dan En. Husnan.
Berdiri dari kiri : En. Hafizuddin, En. Viveganantham, En. Anuar, Cik Noradzita, Cik Halela dan Puan Khairani.

Tahniah dari kami semoga anda akan menjadi usahawantani yang berjaya...

No comments:

 
Design by Tunas Alam Agrotech © 2008